Starszy referent do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej w Zespole Prezydialnym
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej
w Zespole Prezydialnym
Miejsce wykonywania pracy:
Zabrze
Adres urzędu:
Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10
WARUNKI PRACY
Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Bariery architektoniczne: miejsce usytuowane jest na parterze budynku. Konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie posiada windy oraz podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca kancelaryjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji dokumentacji jawnej. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Prezydialnego, Sekretariatu Komendanta, Rzecznika Prasowego, Zespołu Techniki Kryminalistycznej KMP w Zabrzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawidłowego obiegu dokumentacji. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z obiegiem dokumentów, w tym ewidencjonowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz rozliczanie przesyłek pocztowych.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli dla KMP w Zabrzu, sporządzanie zamówień, weryfikacja faktur oraz okresowa aktualizacja stempli i pieczęci, w tym przygotowywanie do protokolarnego zniszczenia.
- Prowadzenie rejestru czynności wyjaśniających oraz kompletowanie akt postępowań zakończonych.
- Prowadzenie dziennika korespondencyjnego do pokwitowań, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru WKT-111 i innych rejestrów obowiązujących w Zespole Prezydialnym KMP w Zabrzu oraz rejestrów pomocniczych, a także kwartalne i roczne rozliczenia rejestrów kancelaryjnych.
- Współpraca z pozostałymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi KMP i z innymi instytucjami: Wytwórnią Pieczęci oraz obsługa petentów.
- Uczestnictwo w przekazaniach komórek organizacyjnych KMP oraz KP w Zabrzu i w wizytacjach komórek organizacyjnych KMP w Zabrzu oraz podległych jednostkach z zakresu obiegu dokumentacji jawnej.
- Protokołowanie narad kierownictwa KMP w Zabrzu zgodnie z harmonogramem.
- Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie jej w wyznaczonym terminie do Składnicy Akt KMP w Zabrzu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10
Zespół Kadr i Szkolenia