Konkursy w KSC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10

Zespół Kadr i Szkolenia

Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze
Komisariat V Policji w Zabrzu
ul. Krakowska 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
  • przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
  • kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
  • obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
  • obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...,
  • kompleksowa obsługa sekretariatu

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegiem dokumentów jawnych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposazone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetlniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych:telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu V Policji w Zabrzu. Praca w podręcznej składnicy akt.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy usytuowane jest na I pietrze Komisariatu V Policji w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak wind, pochylni, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentamii
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
    • bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
    • teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
    • biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Excel, poczta elektroniczna, internet,
    • znajomość struktury organizacyjnej Policji,
    • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania korpusu służby cywilnej.

wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w pracy,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • własna inicjatywa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.

Termin składania dokumentów:

  • 13-07-2015

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji
    1 Maja 10
    41-800 Zabrze
    Zespół Kadr i Szkolenia

Informacje dodatkowe:

Dokumenty prosimy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1750 zł+dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 02.07.2015
Data modyfikacji : 09.07.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Jan Famulicki
Osoba udostępniająca informację:
Jan Famulicki Zespół Teleinformatyki
Osoba modyfikująca informację:
Jan Famulicki
do góry