Starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu V Policji w Zabrzu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10
Zespół Kadr i Szkolenia
Miejsce wykonywania pracy:
Zabrze
Komisariat V Policji w Zabrzu
ul. Krakowska 11
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
- przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
- obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...,
- kompleksowa obsługa sekretariatu
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegiem dokumentów jawnych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposazone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetlniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych:telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu V Policji w Zabrzu. Praca w podręcznej składnicy akt.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy usytuowane jest na I pietrze Komisariatu V Policji w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak wind, pochylni, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentamii
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
- teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
- biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Excel, poczta elektroniczna, internet,
- znajomość struktury organizacyjnej Policji,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania korpusu służby cywilnej.
wymagania dodatkowe:
- samodzielność w pracy,
- dyspozycyjność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- własna inicjatywa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
Termin składania dokumentów:
- 13-07-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia
Informacje dodatkowe:
Dokumenty prosimy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1750 zł+dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.