Inspektor do spraw obsługi baz danych
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi baz danych
Referat Kryminalny Komisariatu Policji I w Zabrzu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10
Miejsce wykonywania pracy:
Zabrze
Komisariat Policji I
41-800 Zabrze
ul. 3 Maja 53
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- instalowanie oraz aktualizowanie systemów operacyjnych i programów,
- usuwanie złośliwego oprogramowania, zabezpieczanie danych w celu poprawienia jakości i wydajności pracy,
- udzielanie pomocy merytorycznej w zakresie eksploatacji systemów teleinformatycznych w celu poprawy jakości pracy,
- rejestracja i modyfikacja informacji w systemach informacyjnych celem rzetelnego dostarczania aktualnych danych,
- zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych,
- odręczne ewidencjonowanie pism, archiwizacja dokumentów celem zapewnienia ich prawidłowego przechowywania
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po piętrach budynku. Kontakty zewnętrzne z pracownikami innych jednostek w celu uzyskania informacji.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji I w Zabrzu. Występują bariery architektoniczne - brak windy, brak dostosowania toalet dla osób niepełnosprawnych. Praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie o profilu informatycznym lub teleinformatycznym
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie informatyki, teleinformatyki potwierdzone stosownymi dokumentami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, nazewnictwa fachowego z dziedziny łączności i informatyki,
- bardzo dobra znajomość systemów z rodziny Windows,
- rzetelność, komunikatywność,
- umiejętność organizowania pracy własnej
wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o profilu informatycznym,
- preferowane doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w komórce teleinformatycznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie profilowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 08-03-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia
Inne informacje:
- Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji powiadomione zostaną telefonicznie o terminach poszczególnych etapów. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Wynagrodzenie zasadnicze 1750 złotych brutto. Dodatkowe informacje pod nr telefonu 032 2779218.