[nabór zakończony] Inspektor do Spraw Obsługi Kancelaryjno-Biurowej
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
Jednoosobowe Stanowisko ds. Prezydialnych Komisariatu III Policji w Zabrzu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10
Miejsce wykonywania pracy:
Zabrze
Komisariat III Policji w Zabrzu
ul. Wolności 438
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
- przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenie wielofunkcyjne,
- obsługa petentów zewnętrznych w zakresie sporządzania i wydawania zaświadczeń, notatek, etc...,
- kompleksowa obsługa sekretariatu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów jawnych w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu III Policji w Zabrzu. Praca w podręcznej składnicy akt.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze Komisariatu III Policji w Zabrzu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Brak wind, pochylni, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej,
- teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza sekretariatu,
- biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
- znajomość struktury organizacyjnej Policji,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania korpusu służby cywilnej
wymagania dodatkowe
- samodzielność w pracy,
- dyspozycyjność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- własna inicjatywa
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
03-10-2014
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Zespół Kadr i Szkolenia
Inne informacje:
Dokumenty prosimy składać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Zabrzu. Wynagrodzenie zasadnicze brutto:1680,83 złote +dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5 do 20 procent wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032 2779218.