Starszy Inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Kancelarii Tajnej
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
w Kancelarii Tajnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
-
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10
Miejsce wykonywania pracy:
- Zabrze
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in. dzienniki korespondencyjne, podawcze, skorowidze,
- przyjmowanie, rozdzielanie i wydawanie przesyłek oraz korespondencji wpływającej,
- kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów jawnych i niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego ich przechowywania,
- obsługa urządzeń biurowych: komputer, fax, skaner, urządzenia wielofunkcyjne,
- obsługa podmiotów wewnętrznych w zakresie wytwarzania, przyjmowania i przesyłania dokumentacji niejawnej,
- rozliczanie pracowników z dokumentacji niejawnej,
- sporzadzanie dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca siędząca w pomieszczeniach biurowych
praca przy monitorze ekranowym,
budynek wielokondygnacyjny - brak elementów komunikacji pionowej (windy, pochylni), brak dostosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie preferowane o specjalności administracyjnej lub o specjalności ochrony informacji niejawnych
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej potwierdzone stosownymi dokumentami
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów jawnych i niejawnych z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacyjnej,
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji publicznej w szczególności Kancelarii Tajnej,
- teoretyczna i praktyczna znajomość pracy biurowej, a zwłaszcza Kancelarii Tajnej,
- biegła obsługa komputera w zakresie OpenOffice, Word, Exel, poczta elektroniczna, internet,
- znajomość struktury organizacyjnej Policji
wymagania dodatkowe
- samodzielność w wykonywaniu zadań,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy bądź innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
-
20-01-2013
Miejsce składania dokumentów:
-
Komenda Miejska Policji
1 Maja 10
41-800 Zabrze
Inne informacje:
Umowa na zastępstwo. Wynagrodzenie zasadnicze: 1658,35 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat od 5 do 20 proc. wynagrodzenia zasadn. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 2779218.